lördag 16 augusti 2014

Tillbaka...

... Ja, av olika anledningar har jag inte publicerat saker här på läääänge...

Först hade jag semester, och sen jobbade jag. Även om jag bara jobbar 25% så har orken helt enkelt varit slut efter arbetsdagens slut.

Även om orken tagit slut för bloggandet så har jag orkat sticka/virka i alla fall. Jag har under sommaren varit expert på att starta nytt, men inte slutföra något. Därför har jag inte så mycket att visa upp här.

Sockarna som jag började med på Sticklägret på Öland pågår även dem. Men har inte kommit fram till hälen ännu. Dels kan jag väl förklara det med att jag har stickor 2,5. Men sanningen är nog mer att jag påbörjat en massa annat istället.

Just nu har jag följande igång:
- En Kristbergskofta
- En tröja till mig själv
- Sockarna
- En dreambird (som ska froggas och börjas om)
- En Blinking Peacock (som ska bli en kjol)
- En stickad kjol som stickas på tvären
- En barnvagnsmobil
- En virkad kjol

+ En del ufon!

Jag tror jag behöver börja fokusera och göra klart lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar